20.7.2011

18 vuotta.

Huuuhuh. Oon eläny jo 18 vuotta, ihan kiva. Yyh tuntuupa vanhalta. Vietin pienet juhlat eilen sukulaisten ja kummien kanssa, lauantaina sitten ois tarkotus isommalla porukalla. Niin ja perjantaina vasta baariin ku nyt ei oikeen oo löytyny ketää kaveria mukaan. :D Tänään ois tarkotus mennä taas ajotunnille että sais sen kortinkin joskus. Mutta oikeesti, ajaminen on niin tylsää! Kaikki aina hehkuttaa miten kivaa se on ja itekin ajauduin siihen harhaluuloon, mutta oikeesti jotain pari tonnia pitää maksaa siitä kortista - ei oo kyllä sen arvosta. Tähän voi tietenki vaikuttaa se, että mun isä opettaa mua, meillä on vaan tila-auto jossa on automaattivaihteet.. Sillä sitten.

Noniin, nyt siihen tärkeimpään juttuun. Mun sisko osti mulle synttärilahjaksi NINTENDO DSi:n! ♥ Ja Zelda pelin! ♥ Nyt on kyllä elämä kohillaa. C:
DS:n kameran laatu on jotain tälläistä.   
 No eiku siis tärkein juttu oli ihan tähän blogin asiaan liittyvä. Illalla ku lähes kaikki vieraan oli lähteny kotii, mitä nyt yhet tuolla kuistilla viellä joi mun vanhempien kaa, niin aattelin kattoo taas josko tuo mun koulun nettisivu vihdoin toimis. Ja arvatkaas mitä, se toimi! Jee. :D Bongailin sieltä sit vähän kuvii siitä meiän koulusta ja koulupuvuista mitä osa porukasta ainakin käytti. Niin en oo varma tuleeko meillekin sellaset vai mitä, mut ihan sama.














2 kommenttia:

  1. ainaki koulu on nätti, mut koulupuvut ei kyl oo sitten.. ainakaan mun makuun.. xD

    VastaaPoista
  2. Joo, no ite omasta mielestäni tuo paita on nätti mutta inhoan yli kaiken housujen käyttämistä ja hameet on muutenkin nätimpiä niin se vähän... ärsyttää. XD

    VastaaPoista