7.7.2011

PANDA

Yeaaaah! Vihdoinkin keksin kunnon nimen tälle! :D Ihan tosi oon miettiny kunnollista nimee tälle pääni puhki! Ja kävin tosiaan eilen kattomassa Kung Fu Panda 2:sen joten.. Panda kyydillä kiinaan siis!

Sitten vähän jotain muutakin täytettä. Sain mun siskolta taas meiliä ja se kerto että sillä on ollu tosi kiire ku se on vaa lukenu kokeisii ja kaikkee. Ja no, ei siinäkää tullu oikee mitää oikee selville, paitsi se että se on tosiaan halunnu mut sinne ja se oottaa mua kovasti ja että niillä ei oo ennen ollu muite vaihtareita. :D Sitten kuulin mun äidiltä että mun host äiti oli kirjottanu mun iskälle ja kertonu kaikenlaista - kiinaksi tosiaan molemmat kirjeet oon saanu, mutta GOOGLE KÄÄNTÄJÄ ♥ Ja kuulemma mun kannattaa valmistautuu henkisesti koska sinne muutto tulee olee kunnon kulttuurishokki. Ja että mun kannattaa siellä sitten vaa jutella sille host-äidille kauheena jos oon hämmentyny tai surullinen tai ihan miten vaan. :D Ja kuulemma se talo on ihan normaali kiinalainen talo, et ei mikään hulppee kartano. Jaja.. Se äiti opettaa sitte mulle kiinaa ja mä saan opettaa sille (ja mun siskolle) sitten englantia. :) Ja se kerto että se hommaa mulle jotain lastenkirjoja joista voin opiskella. XD Ja tosiaan, mulla on 2km matka mun kouluun eli sen kulkee nopsaa pyörällä tai kävellen.

Ok mun piti kertoo vaa lyhyesti jotain infoo et tää postaus ei jäis lyhyeksi mutta... Noh tuli vähän enemmän. Tulee kyl ihan parasta ja mun host perhe on vaikuttanu tähän mennessä ihan huipulta!

Tää blogi alkaa näyttää niin tylsältä että pakko koristella tätä vähän turhilla kuvilla. Ihailkaa siis mun kaunista naamaa. :----D

2 kommenttia:

  1. ei varmaan haittaa jos rupean lukemaan sun blogia C: toivottavasti pystyt päivittämään tätä sitten Kiinasssa ollessa ^^

    VastaaPoista
  2. Heh, ei haittaa tietenkään. :3 Juu itsekin toivon että pystyn! :D

    VastaaPoista