21.8.2011

4 days.

Oho oho... 4 päivää ja ma lähte kiina. En oo vieläkään alottanu pakkaamista. Mulla ei oo vieläkää konetta, koska ihan tosi, en lähe raahaamaan tätä melkein 4kg painavaa läppäriä mukanani. Vielä pitäs ainakin kaverilla käydä, koska sillä on kunnon puulämmitteinen ulkosauna. Niin ja mun on koko kesän pitäny käydä sen luona.

Eilen oli tosiaan mun ja kaverini Katiskan (joka lähtee samana päivänä kuin minä Japaniin vaihtoon) Fawawell Pitchiis Partyt. Oli ihan mukavasti porukkaa siellä. C: Ja hyväksi onneksi sattui oikein aurinkoinen päivä, ihan vaan meitä varten. ♥ Meidän oli tarkoitus olla Ainolan puistossa, mutta kun  pilvet näyttivät niin uhkaavilta, päätimme siirtää bileet meille. Olimme sitten päivän meidän pihallamme, aurinko paistoi kauniisti, kirsikkapuussani oli vielä jäljellä kirsikoita joten pystyi syömään marjoja suoraan puusta, kuistillakin istui porukkaa, eikä kukaan vaivautunut sisälle ennen ilta kahdeksaa. Jatkoimme sitten illalla sisällä juhlimista, kuuntelimme musiikkia 6 hengen porukalla ja Krista antoi kaikille selkähierontaa. Tilasimme pizzat kotiovelle ja syötiin ja juotiin. .. Okei, meillä oli jo siinä kuuden aikaan juomat lopuillaan joten yöllä piti tyytyä veteen kun kaikki muu juoma oli loppu.
Jenni jäi vielä meille yötä ja istuimme sitten pimeässä ja kuuntelimme Tegomassua koneelta ja puhuimme kaikkea turhaa. XD


Mulla oli ihan varmasti jotain tärkeämpääkin sanottavaa... :D No, mulla on nyt viisumi, puolikas rokotteesta, todistukset sun muut valmiina. En oo varma tarvinko vielä jotain muuta... Vielä pitäisi ostaa vähän tuliaisia. Mulla on vieläkin sellanen "en mä oo oikeesti mihinkää menossa" fiilis.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti