25.8.2011

Waiting waiting...

Nonii, oon jo 6 tuntii ollu reissussa ja Suomen rajojen sisällä yhä. :I Kauheeta odottelua; eka odotin 3 tuntia täällä jatkolentoa Pekinkii, ja lennon sijasta sainkin 8 euron kahvilakupongin ja lisää odotteluaikaa. Ja tää lentokenttä näyttää ihan siltä ku oisin jo Kiinassa; varmaan 90% näistä on aasialaisia. XD Mutta joo. Seittemältä sitten ilmoitetaan kuinka paljon pitää vielä oottaa lisää. Onneksi on tietokone ja DS. <3

Ajatella että huomenna oon sitten Kiinassa. Jännittääkö? KYLLÄ. Tai siis, ulkoa päin oon ihan calm, mutta mun kroppa on ihan sekasin. Mulla ei pysy ruoka sisällä ja oksettaa koko ajan. :I Pitää silti kiduttaa itseä ja mennä syömään tai juomaan tuolla kupongilla. Tai sitten ei. En tiedä. Ääh, oon vähän sekasin.
Kaikki on kuitenkin vielä hyvin, en oo saanu hermoromahdusta enkä mitään. :3 Okei, lopetan nyt kirjottamisen ku en saa itekään enää selostuksistani selvää....

Tungen nyt tännekin tätä muikeaa kuvaa jonka tein viimeyönä, kun olisi pitänyt pakata.

3 kommenttia:

  1. Saitko sen piirtolevyn toimimaan.

    VastaaPoista
  2. voi hennii :( ikävää !!!!!!!!

    VastaaPoista
  3. sä oot tosi hyvä piirtämää :)

    http://thelittlenotebook2.blogspot.com

    VastaaPoista