1.6.2012

19 days.

Vajaat kolme viikkoa jälellä. Vähän taas ollu omituista häsläystä kaikkien kaa. Harmittaa. Mutta toivottavasti pystyisin nauttimaan näistä viimeisistä päivistä täällä. Sitä vaan pistää mietityttään, että miten, kun 8. päivä kesäkuuta mun kiinalaiset kaverit menee Pekinkiin... En tiiä mitä tekemään, joku työjuttu vissiin. En ymmärrä tätä. Ja sitten kun Cherrykin on jo lähtenyt ja Henning lähtee 15. päivä ja Mikkoakaan ei oikein näy missään... Ja pojat viettää jokaisen viikonlopun pekingissä, koska niillä on superkivat perheet jotka ei valita eteenpäin. Joten jään vähän yksin tänne jos haluun pysyä täällä sen 19 päivää... ;(

Mutta kuitenkin, yritän piristää itseäni vähän muistelemalla niitä hyviä puolia taas menneestä vuodesta, listaan mitä tulee ikävä ja mitä ei ainakaan tule ikävä, millä mielin oon menossa kotiin ja sitä rataa.

Mitä jään ikävöimään?

1. Ehdottomasti, nyt ja aina, eniten kaikista kiinalaista jään ikävoimään Que Mania. En itsekään oikein ymmärrä omia tunteitani häntä kohtaan, mutta... Ehdottomasti paras tyyppi jonka oon tavannu täällä kiinassa!






Que Man on sellanen tosi persoonallinen, se ei oo ikinä hiljaa, tekee mitä huvittaa, sanoo mitä huvittaa, laiskanpuoleinen oppilas, mutta tosi lämminsydäminen ja mukava henkilö! <3


2. Wang Yi Xuan. Mun toinen hyvä kaveri. Sellanen kaikkien kaveri, tosi hyvä koulussa, opiskelee 24/7, mun pitunen, söpö, osaa olla tosi lapsellinen, mutta käyttäytyy enemmän aikuismaisesti. Tosi hyvä laulamaan ja tanssimaan ja.. No oikeestaa hyvä kaikessa. Sitä tulee kyllä kans tosi ikävä. Yks niistä harvoista jotka hengaa mun kanssa ihan sen takia kun ne tykkää musta eikä mun ihosta. <3



3. Gong Bao Chicken. Ja se yks ravintola jossa sitä aina syödään. Ruooka ennen hupia. Tässä samaisessa paikassa kävin syömässä ensimmäistä kertaa Que Manin kanssa... Ja myös lukuisia kavereita ja stalkkereita ollaan täällä tavattu. Ah, muistoja täynnä!
Hassu hattu jonka yksi paikan omistajista mulle lahjoitti.

Tykätään siis tästä paikasta tosissaa. Henningi piti 18v synttärinsä siellä.

Itse ruokalaji, tosin eri paikassa, hienommassa ja kalliimmassa sellaisessa.  

4. KTV ja muu biletys. Mutta se on salaisuus... Hilpeät hetket pekingissä.







5. Hintatasoa. Kaikki on halpaaa! Olipas tylsä. XD Tätä ei kuvin kertoa... Mutta tosiaan, taksit on halpoja, viina on halpaa, tupakka halpaa, vaatteet halpaa, kampaamo halpaa... Kaikki. Paitsi Pekingin turistialueet, tai no, ne alueet missä on paljon ulkomaalasii.



Netti on kallis asia. Olkoot tämä osa 1. Myöhemmin lisää. ~

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti