24.6.2012

Back in Finland!

Oon nyt ollu Suomessa kohta 5 päivää! Ja täytyy kyl myöntää et haluisin jo takasin Kiinaan.... Oon jo monta kuukautta oottanu innolla takas Suomee tuloa, mutta on tää kyl niin ahdasmielinen paikka et... Ei tällästä oikeesti jaksa. En ymmärrä, ku baareissaki ihmiset on kauhee vihasii ja ilkeitä. Ei Kiinassa kyllä koskaa... :( Ihan surullista. Ja nyt kun kaikki on ollu juhannuslomilla niin oon vähä hengaillu yksinäni, ja se kun oon sairaana niin en viitti oikee mennä minnekään. Ehkä just tää sitten vaikuttaa Suomeen negatiivisesti. Mut kyllä kait tää sit tästä! En oo es kerenny tavaroita kunnolla purkaan et voisin pikkuhiljaa ruveta laittaa tuliaisia kasaan ja muuta. Toisaalta ku en oo kyllä kotiinkaa vielä päässy niin mitä sitä kiirehtimään.... Ja jooo en tiiä mitä sanoa. Oon hyvin hämmentyny tästä kotiinpaluusta. Tällä hetkellä oon vähän niinku nolife täällä. Ehkä täs jokupäivä saisin rakennettuu jonkunlaisen elämän tänne.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti