2.1.2012

Long time no see !

Nonii, oon siis ollu 4 kuukautta kiinassa. Tällä hetkellä istun hotellissa, Osakassa, Japanissa. Ja täällä ei oo mitää turhia nettiestoja niinku kiinassa... Joten! On siis aika päivittää blogia! Mulla on ihan liikaa kerrottavaa että noh ehkä alotan alusta asti kertomaan kuukausittain mitä on tapahtunu. Runsaasti tulee sit kuvia ja sanon että ei niin paljon tekstiä, mutta minut tuntien sitä tekstiäkin saattaa tulla paljon...

Jaa, että japanissa minä? Kyllä. Meillä alko, no OK alkaa loma viikon päästä, mutta ite sain lähteä jo nyt koska mun vanhempien piti tulla tänne aijemmin. Niin! Joo, eli juttu on tällänen; mietittiin että miltä kuulostas ajatus et jos mentäs lomalla japaniin koko perhe. Kun porukat asuu malesiassa ja minä kiinassa ja Japani on aika lähellä molempia, niin sais halvat lennotkin! Ja koska haluun nähä mun perhettä ja mun vajaata kaveria Katiskaa joka on vaihtarina japanissa. Joten ostettii sit liput tänne enkä vieläkää oikee älyä et miten selvisin hengissä tänne.. Haha. Meillä ei oikee oo mitää suunnitelmiakaa. Ainut että ollaan tääl Osakassa kaks yötä, eli huomenna sit lähetää, varmaan Kyotoon tai jonnekin. Perjantaina meen sitten Katiskan luokse. c:

Että tällästä täällä! Alan nyt kirjottelee viestiä tästä vaihtarivuodestakin. XD Sitä odotellessa~~

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti