8.1.2012

OSSU!

En oo varma mun mahollisuuksista nettiin ku meen takas kiinaan, ja taa katiskan mokkula ei suostunu toimimaan mun koneella niin en paase paivittelemaankaan sit lisaa noita kiina juttuja. enka halua talla paivittaa koska en jaksa kirjottaa teksteja eka mun koneella ja sit laittaa kuvat ja tekstit tikulle ja laittaa talla. XD Et saas nyt naha.

Mut toisaan, oon nyt Japanissa kaverin luona, Numazu nimisessa kaupungissa, taa on viimenen paiva taalla, huomenna sit lahen kohti Osakan lentokenttaa ku siella pitaa ettia mun passi kasiini... Lol, joo oltiin porukoitten kaa yo Fujilla hotellissa ja siella annoin sit passit sille hotellille ja sit iska visstii otti kaikkien passit sillo... Sit perjantai-iltana aiti soittaa mulle et ne on jotain parin tunnin ajomatkan paassa taalta ja niilla on mun passi. Ja niitten lento lahtee sunnuntaiaamuna niin ne ei kyl tuu enaa takasi sita tuomaa... :D Niin ne vissii laittaa sen jonnekin sinne lentokentalle en tiia viela. Mutta, enpas sita viela murehdi! Tanaan on viela paljon shoppailtavaa ja pitaa kaya purikurissa viela tuhat kertaa ja syoda sushia ja tehda kurkia ja ainii tanaa vissii mennaa tekee macaroneja. o3o

Taalla japanissa on ollu kyl ihan kivaa paitsi sen jalkee ku ostin jostain temppelilta onnenamuletin niin meidan onni on kadonnut kylla kokonaan. :I Mut se amuletti on kyl niin natti et en raskis heittaa sita poiskaa - siis mita horisen en ma kyl ihan sen vaikutukseen usko. XD

Me paadyttiin katiskan kaa tosiaan tekee 1000 origami kurkea, nii voitas toivoo jotai. XD Nyt meilla on jo 100 kurkea tuolla nurkassa... Jatketaa sit naitte kurkien tekemista viela ku lahen takas kiinaan... Me saadaan kylla tehtya se tuhat kurkea viela!

Nonii, nyt loppuu naa turhat puheet. Vois lahta tekee lisaa kurkia ja ottaa suihkuvuoroa ku katiska on suihkussa eli joudun oottaa kaks tuntii. Ainii kaytii eilen leffassa! En muista enaa mika leffa se oli mut kuitenki joku japsileffa. Oli aika hauskaa kun ymmarsin jopa joittai, kuten densetsu, yurusai, baka.

unko.

1 kommentti:

  1. Mäkin aloitin kurkien tekemisen viime syyskuussa. :) En ole laskenut niitä pitkään aikaan, mutta 100% varmasti niitä on 200 ja yli. En tiedä miten paljon yli, luulen, että niitä on lähemmäs 300 jo. Ellen sitten ylläty iloisesti laskiessani niitä. :D Olen pudonnut kärryiltä, kun lokakuussa laskin niitä olleen sen 200. Niitä on ihana tehdä. Onnea ja reippautta niiden tekemiseen! Varmasti saatte 1000 kasaan. Teettekö niitä muuten yhteiseksi 1000 vai molemmille 1000?

    VastaaPoista